Пошук
28 Січ 19

Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Чернівецької міської ради за 2018 рік

Більше десяти років Центр надання адміністративних послуг Чернівецької міської ради працює для чернівчан і буковинців. Це шлях покращення рівня якості обслуговування відвідувачів, удосконалення матеріально-технічної бази, підвищення кваліфікації працівників ЦНАП. Для послуг чернівчан комфортні, просторі і прозорі, сучасно оформлені приміщення, комп’ютерне, технічне і програмне оснащення, доступ до різних баз даних.

2018 рік став роком подальшого удосконалення роботи ЦНАП. Поінформованості та оперативності в роботі сприяють працівники рецепції, інформаційний бокс та платіжний термінал. Організованість та упередження скупченості відвідувачів забезпечує електронна черга.

Активно використовується для комісійного розгляду питань сучасно оснащена зала для нарад і презентацій, яка користується популярністю і серед громадських організацій.

Зручно і комфортно молодим батькам, які звертаються до ЦНАП. Для їхніх дітей є гарна ігрова кімната, оформлена студентами Чернівецького національного університету ім.Ю.Федьковича.

Відвідувачі мають можливість скористатись безкоштовним WIFI та стоянкою для автомобіля.

Для людей з інвалідністю у Центрі відведено спеціально укомплектована вбиральня, пандус та окремі місця на парковці.

Слідуючи принципу наближення надавачів послуг до потенційних заявників, створення комфортних умов для чернівчан, організовано роботу адміністраторів у віддалених районах міста за адресами ЦНАП вул.Руська,183 та вул.Івана Підкови,2. В приміщенні останнього працює агентський пункт Пенсійного Фонду України та представник МКП «Чернівціспецкомунтранс». В приміщенні ЦНАП відкрито Консультаційне вікно Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Чернівецькій області. Щосереди фахівці управління надають фахову інформацію громадянам з питань щодо реєстрації майна, договорів оренди землі, оформлення різних документів швидко та якісно.

Згідно чинного законодавства розширено перелік адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП. Чернівчани можуть отримати 230 видів послуг виконавчих органів міської ради, ОДА, територіальних органів влади, проти 207 в попередній період. Ріст склав 11%.

Спільними зусиллями виконавчих органів міської ради виконані основні роботи з підготовки та організації надання послуг з видачі біометричних паспортів.

Згідно із ст. 8 Закону України «Про адміністративні послуги» розброблені інформаційні і технологічні картки на кожну адміністративну послугу, які надаються УДМС України в Чернівецькій області через ЦНАП Чернівецької міської ради. Дані послуги внесені в перелік адміністративних послуг ЦНАП.

В червні поточного року розпочато та станом на 31.12.2018 року надано 2646 адміністративних послуг ДМС, з них:

- 216 з оформлення і видачі паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм (вперше після досягнення 14-річного віку);

- 2430 з оформлення і видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм.

Через ЦНАП організовано надання адміністративної послуги Управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Чернівецькій області та Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю Чернівецької міської ради з прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів без дозвільних документів на виконання будівельних робіт. Ведеться робота щодо надання послуг у сфері соціального захисту населення через ЦНАП, вивчається досвід інших міст при запровадженні даних послуг через Центр. З метою забезпечення зручності та якості надання адміністративних послуг для мешканців міста, через ЦНАП надаються наступні послуги Департаменту праці та соціального захисту населення міської ради:

-         призначення державної допомоги при народженні дитини;

-         надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (через ЦНАП при подачі заяв в електронній формі).

Також через ЦНАП міської ради організовано:

-         прийом заяв-повідомлень про зміни (відсутність змін) що відбулися впродовж року у громадян, які перебувають на обліку індивідуальних забудовників;

-         прийом проектів Бюджету ініціатив чернівчан;

-         визначення громадської думки шляхом голосування за проекти Бюджету ініціатив чернівчан;

-         прийом документів для отримання дотації за молодняк великої рогатої худоби.

 ЦНАП міської ради, відповідно до постанови КМУ від 07.02.2018р. №107, залучений до порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки галузі тваринництва.

Закуплено мобільне автоматизоване робоче місце для надання адміністративних послуг за місцем проживання суб’єктів звернення, обмежених у пересуванні, за принципом віддаленого робочого місця адміністратора ЦНАП.

Протягом 2018 року адміністраторами ЦНАП міської ради надано 29 послуг «Мобільний адміністратор».

Впроваджено електронний документообіг між адміністраторами ЦНАП і державними реєстраторами Юридичного управління міської ради та працівниками міського відділу Державної міграційної служби України.

На всі послуги розроблені і затверджені інформаційні та технологічні картки, які оприлюднені на сайті ЦНАП в мережі Інтернет. Працівники ЦНАП періодично направляють для розміщення в засобах масової інформації, а також на веб-порталі Чернівецької міської ради інформаційно-консультаційні матеріали щодо процесів отримання адміністративних послуг і документів дозвільного характеру, які викликають найбільше зацікавлення заявників. Інформування  суб’єктів господарювання про зміни в законодавстві про дозвільну систему, процедури отримання документів дозвільного характеру і адміністративних послуг здійснюється на веб-порталі Чернівецької міської ради, а також на сторінці в мережі Facebook. В 2018 році надано в ЗМІ 41 інформаціно-консультаційних матеріалів щодо процесів отримання адміністративних послуг і документів дозвільного характеру.

Використовуючи мережу Інтернет можна попередньо ознайомитись із переліком послуг ЦНАП, умовами їх надання та отримати необхідну інформацію.

Запроваджено електронну послугу, відповідно до якої заявник за спеціально отриманим кодом може самостійно вияснити стан розгляду його звернення.

Продовжується робота по впровадженню надання окремих адміністративних послуг в електронному вигляді.

Спільними зусиллями працівників ЦНАП, адміністративних та дозвільних органів в 2018 році прийнятно 49030 заяв на отримання адмінпослуг (+27%до показників за 2017 рік – 38680 заяв), надано 46769 послуги (+29% до показників за 2017 рік – 36279 заяв), видано 1437 відмов, що становить 3%. Крім того, ще надано 50395 консультацій, що значно більше аналогічного періоду минулого року. В загальному за 2018 рік через ЦНАП надано 10218 платних послуг на суму 1197364 гривень.

Найбільше адміністративних послуг через ЦНАП в 2018 році надали:

  1. Відділ ведення реєстру територіальної громади м.Чернівці - 15458;
  2. Відділ державної реєстрації нерухомого майна – 6447;
  3. Відділ у м.Чернівцях і Головне управління Держгеокадастру у Чернівецькій області – 4897;
  4. Департамент містобудівного комплексу і земельних відносин – 4467;
  5. Відділ реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 3653;
  6. Державна міграційна служба України – 2646;
  7. Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю Чернівецької міської ради – 1175;
  8. Управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Чернівецькій області – 1050;
  9. Відділ охорони культурної спадщини міської ради – 716;
  10. Департамент житлово-комунального господарства – 466;
  11. Управління Держпраці у Чернівецькій області – 324;

Покращенню підприємницького середовища сприяє перехід на декларативний принцип. За 2018 рік розглянуто 250 декларацій.

ЦНАП активно залучався до реалізації Програми «Бюджету ініціатив чернівчан». Прийнято 32 проекти. В головному офісі і віддалених робочих місцях проголосували 4 488 чернівчан.

Працівники ЦНАП в 2018 році взяли участь у короткотерміновому семінарі «Запобігання та протидія проявам корупції у сфері управління», в семінарі-практикумі на тему «Громадський простір: перші кроки», у засіданні Методичної ради з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, речових прав на нерухоме майно та у тренінгу в рамках проекту «Європейські стандарти захисту персональних даних і е-врядування» в м. Івано-Франківськ, ІУ Національному форумі ІТ-директорів органів влади який відбувся у м.Київ. Також колектив ЦНАП на протязі року не одноразово долучався до соціальних та благодійних проектів.

Ведеться робота по удосконаленню сайту ЦНАП в мережі Інтернет та наповненню його інформацією.

В ЦНАП проводиться моніторинг роботи адміністраторів, вивчення рівня задоволеності відвідувачів послугами, що надаються виконавчими органами міської ради, дозвільними та адміністративними органами. Розроблені флаєри та встановлені скриньки на виході з приміщення. Отримані відгуки аналізуються і вносяться пропозиції працівникам ЦНАП та адміністративним органам.

Разом з тим, у нашій спільній роботі були недоліки і недопрацювання. Мали місце прострочені терміни розгляду звернень громадян адміністративними органами.

В окремих випадках рішення про відмови мали суб’єктивний відтінок.

За минулий рік було кілька звернень до керівника ЦНАП щодо недостатньо ґрунтовного консультування громадян адміністраторами. Також були нарікання на те, що до ЦНАП важко дозвонитися. Вищезазначені зауваження нам спільно необхідно оперативно виправляти.

Реалізація запланованого на 2018 рік буде продовжена у 2019 році:

       1. Перш за все технічне і програмне переоснащення:

-         налаштування і робота максимальної кількості функцій електронної черги, в тому числі попередній запис;

-         обновлення програми «Універсам»;

-         завершення модернізації сайту ЦНАП;

-         збільшення кількості адмінпослуг у електронному вигляді;

-         осучаснення матеріально-технічного забезпечення віддалених робочих місць.

       2. Збільшення кількості видів адмінпослуг;

       3. Активне інформування чернівчан про процедуру отримання найбільш вживаних послуг:

-         співпраця із ЗМІ та громадським організаціями.

-         висвітлення роботи ЦНАП у мережі Інтернет, в тому числі на власному сайті;

-         виготовлення друкованої продукції.

Керівник

ЦНАП Чернівецької міської ради                                                                                                       П.Луців

 

                                                                                                                                                                     ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                                       на загальних зборах учасників

                                                                                                                                                            ЦНАП Чернівецької міської

                                                                                                                                           ради 25.01.2019 року

 

П Р О П О З И Ц І Ї

Адміністративним, дозвільним органам та ЦНАП

щодо покращення співпраці при наданні адміністративних послуг через

Центр надання адміністративних послуг Чернівецької міської ради

на 2019 рік

 

Назва заходу (підстави, причина)

Термін

 

Прим.

1.

Зменшити до мінімуму перелік документів необхідний для прийняття звернення щодо отримання адміністративної послуги, не вимагати документи не визначені Законом і які суб’єкти надання адміністративних послуг можуть отримати самостійно, шляхом запитів та користування відкритими джерелами або шляхом підключення до відповідних інформаційних ресурсів в т.ч. Чернівецької міської ради (ЗУ “Про адміністративні послуги» (п.7 ст.9)

 

 

 

2019 рік

 

2.

Звести до мінімуму термін розгляду і прийняття рішень, не орієнтуючись на можливо дозволений максимальний. Розглядати як надзвичайну подію порушення термінів розгляду заяв. Винних притягати до дисциплінарної, адміністративної відповідальності.

 

 

постійно

 

3.

Вчасно передавати (не пізніше наступного робочого дня) прийняті пакети документів від ЦНАП до АО і ДО та рішення у протилежному  напрямку(ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» п.9 ст.7)

 

2019 рік

 

4.

Відмова у видачі ДДХ за підставами, не передбаченими законом, не допускається. При повторному розгляді ДДХ не допускається відмова у видачі ДДХ з причин, раніше не зазначених у письмовому повідомленні заявнику (ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» п.5 ст.4-1). Не допускати відмов у реєстрації декларацій (ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» абз.3 п.5 ст.4)

 

 

2019 рік

 

5.

Відслідковувати зміни в законодавстві щодо надання документів  дозвільного характеру/ адмінпослуг. Забезпечити своєчасне інформування ЦНАП про вищезазначені зміни у формі консультативних нарад-семінарів та внесення змін до інформаційних карток

 

 

2019 рік

 

6.

Забезпечити своєчасне оновлення інформаційних матеріалів на стендах в АО, ДО та ЦНАП, порталі ЧМР і мережі Інтернет та для друку в ЗМІ (в тому числі банківські реквізити платних послуг)

 

2019 рік

 

7.

Надати в ЦНАП перелік телефонів посадових осіб суб’єктів надання адміністративних послуг для вирішення питання надання вузькоспеціалізованих консультацій заявникам у випадку коли у адміністраторів виникають проблемні питання щодо пакету документів або нестандартних ситуацій.

 

до 01.02.2019

 

8.

Забезпечити консультування в ЦНАП кваліфікованими спеціалістами (при потребі). Чітко дотримуватись затверджених графіків.

постійно

 

9.

Розвивати надання окремих адміністративних послуг в електронному вигляді чи за одне відвідування.

постійно

 

10.

Запроваджувати електронний документообіг між АО, ДО та ЦНАП

2019 рік

 

11.

Вирішувати питання про придбання карт-рідерів для зчитування біометричних документів

2019 рік

 

                                           Керівник ЦНАП

Чернівецької міської ради                                                                           П.Луців

15:43   268 переглядів