Пошук
01 Бер 18

Звіт про роботу

Звіт

про роботу Центру надання адміністративних послуг

Чернівецької міської ради за 2017р.

        Робота Центру надання адміністративних послуг в 2017 році була спрямована на забезпечення якісного рівня обслуговування відвідувачів. Цьому сприяло значне покращення матеріальної бази, підвищення кваліфікації адміністраторів та інших працівників. Насамперед це просторі і прозорі, сучасно оформлені приміщення комфортні для чернівчан. Належне комп´ютерно-технічне оснащення, доступ адміністраторів до необхідних баз даних.

Поінформованості та оперативності в роботі ЦНАП сприяють рецепція,  інфобокс та платіжний термінал. Організованість і упередження скупченості відвідувачів забезпечує електронна черга.

З метою наближення надавачів послуг до потенційних заявників, створення комфортних умов для чернівчан організовано роботу адміністраторів у віддалених районах міста за адресами ЦНАП вул.Руська, 183 та вул. Івана Підкови, 2.  В приміщені ЦНАП за адресою вул.І.Підкови, 2 організовано роботу агентського пункту Пенсійного фонду України для чернівчан.

        В приміщенні центру передбачена сучасно оснащена зала для нарад, презентацій на інших заходів.

Зручно і комфортно молодим мамам, які звертаються до ЦНАП.  Тут є кімната матері і дитини, яку у відповідному стилі, із гарним смаком оформили студенти архітектурного факультету Чернівецького національного університету. Також для людей з особливими потребами облаштовано пандус, спеціально укомплектована вбиральня. На території ЦНАП облаштовано парковку для відвідувачів.

         Згідно із затвердженим переліком, в Центрі надання адміністративних послуг надається 207 видів послуг виконавчих органів міської ради, облдержадміністрації та інших територіальних органів, проти 179 в 2016 році. Ріст склав 16%.

Також через ЦНАП міської ради організовано:

-         прийом заяв-повідомлень про зміни (відсутність змін) що відбулися впродовж року у громадян, які перебувають на обліку індивідуальних забудовників;

-         прийом проектів Бюджету ініціатив чернівчан;

-         визначення громадської думки шляхом голосування за проекти Бюджету ініціатив чернівчан.

            Впроваджено електронний документообіг між адміністраторами ЦНАП і державними реєстраторами юридичного управління міської ради.

           На кожну послугу розроблені і затверджені інформаційні та технологічні картки, які оприлюднені на сайті ЦНАП в мережі Інтернет.

           Працівники ЦНАП періодично направляють для розміщення в засобах масової інформації, а також на веб-порталі Чернівецької міської ради  інформаційно-консультаційні матеріали щодо процесів отримання адміністративних послуг і документів дозвільного характеру, які викликають найбільше зацікавлення заявників. За 2017 рік надано в ЗМІ 40інформаційно-консультаційних матеріалів. Було надруковано 37 інформаційних буклетів про найбільш популярні послуги та кишенькові календарі із зазначенням контактних даних Центру.

Використовуючи мережу Інтернет можна попередньо ознайомитися із переліком послуг ЦНАП, умовами їх надання, отримати необхідну інформацію.

           Запроваджено електронну послугу, коли заявник за спеціально отриманим кодом самостійно може вияснити стан розгляду його заяви.

         Спільними зусиллями працівників ЦНАП та адміністративних органів за 2017 рік:

-         прийнято 38680 заяв на отримання адмінпослуг ( + 33% до показників за 2016 рік – 29086 заяв);

-         надано 36279 послуги;

-         видано  1170відмови,

-          надано 44164 консультацій.    

Найбільше адміністративних послуг через ЦНАП в 2017 році надали:

-         відділ ведення реєстру територіальної громади м. Чернівців – 13205

-         відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців юридичного управління Чернівецької міської ради та відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно юридичного управління Чернівецької міської ради – 9539

-         управління Держгеокадастру у м.Чернівці Чернівецької області - 5997

-         департамент містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради - 3849

-         УДАБІ у Чернівецькій області і місті Чернівцях - 1563

-         відділ охорони культурної спадщини міської ради - 937

-         департамент житлово-комунального господарства міської ради - 524

Чернівецька міська рада виділили кошти і закупила дві робочі станції для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи, реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування громадян України, іноземців та осіб без громадянства. Ідуть перемовини з Державним підприємством «Українські спеціальні системи» щодо підписання договорів про поставку обладнання для організації каналу конфіденційного зв’язку в мережі Національної системи конфіденційного зв’язку (НСКЗ) та надання відповідних послуг.  Після чого будуть встановлені і підключені робочі станції та розпочнеться надання послуг з прийому документів для оформлення біометричних паспортів.

Закуплено і встановлено систему відеоспостереження  для попередження виникнення та оперативної ліквідації надзвичайних ситуацій  в приміщенні та на території ЦНАП Чернівецької міської ради, а також для недопущення збитків приміщення та матеріальних цінностей, шкоди здоров'ю людей, надання інформації за запитами відповідних служб і державних органів у випадках, передбачених чинним законодавством.

Встановлено 4 точки доступу до мережі Інтернет відвідувачам ЦНАП міської ради.

Спільно з виконавчими органами міської ради сформовано перелік адміністративних послуг, які надаватимуться в електронному вигляді через Центр надання адміністративних послуг міської ради  та портал державних послуг IGov.Загальна кількість складає  8 послуг. На визначених робочих місцях встановлено програмне забезпечення. Закріплені спеціалісти отримали ключі та паролі доступу, з ними проведені необхідні навчання.

      Покращенню підприємницького середовища сприяє перехід на декларативний принцип. За 2017 рік надійшло 1414 таких звернень.

В квітні-травні  поточного  року  Центр надання адміністративних послуг був залучений до реалізації Програми «Бюджету ініціатив чернівчан». Велась інформаційно-консультаційна робота, прийнято 51 проект. Організовано голосування чернівчан за запропоновані проекти. В приміщеннях ЦНАП проголосували 4088 чернівчан.

Проведена підготовча робота щодо надання он-лайн консультування, можливості попереднього запису на прийом через Інтернет. Для цього були внесені відповідні пропозиції до бюджету міської ради. Відбулася процедура публічних онлайн-закупівель через електронну систему «Прозоро» із закупівель обладнання електронної системи керування чергою (потоками відвідувачів в Центрі надання адміністративних послуг)». Проте переможець конкурсу не виконав своїх зобов’язань і результати були анульовані.

В приміщенні Центру відвідувачі мають можливість придбати канцтовари, зробити копії документів, скористатись безоплатним WIFI та стоянкою для автомобілів.

Відповідно до змін у законодавстві України розширено перелік адміністративних послуг, які повинні надаватись через ЦНАП. На його виконання виконавчим органам влади запропоновано внести пропозиції щодо організації надання через ЦНАП додаткових адміністративних послуг.

Разом з тим, у минулому 2017 році не все заплановане було повністю реалізовано. Отже, в наступному році потрібно продовжити технічне переоснащення Центру та ефективно використовувати залучені ресурси.

Насамперед найблищим часом необхідно:

 - встановити автоматизовані робочі станції з виготовлення паспортних документів, підключити їх до НСКЗ та приступити до надання адміністративних послуг державної міграційної служби.

- удосконалити роботу програмного забезпечння

- модеренізувати сайт ЦНАП в мережі Інтернет.

- запровадити послугу «Мобільний адміністратор» з травня 2018 , як важливої складової роботи ЦНАП у напрямку покращення доступності громадян з особливими потребами до адміністративних послуг .

Адреса Центрального офісу Центру надання адміністративних послуг Чернівецької міської ради: вул. Героїв Майдану,7. До послуг чернівчан багатоканальний телефон 50-90-90, тел./факс 51-26-78. Електронні адреси: admincnap@ukr.net, doz.center2@ukr.net.

Віддалені робочі місця у Садгірському районі знаходяться за адресою: вул. І.Підкови, 2. Контактні телефони: 560-540; 563-554; факс: 573-582. Елетронна пошта: cnap.fil@gmail.com. У Першотравневому районі за адресою: вул. Руська, 183.

Детальна інформація на Порталі міської ради на сторінці Центр надання адміністративних послуг Чернівецької міської ради.

 

       Керівник ЦНАП

Чернівецької міської ради                                                                                                           П.Луців

17:48   493 переглядів