Пошук
27 Лис 17

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ІНФОРМУЄ

В перелік послуг, що надаються в Центрі надання адміністративних послуг, входить надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Згідно Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно затвердженого Постановою КМУ 25.12.2015 року №1127 інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав) надається  за допомогою  програмних засобів ведення цього  Реєстру у паперовій або електронній формі, що має однакову юридичну силу  та  містить обов’язкове посилання  на Державний реєстр права.

Інформація з Державного реєстру прав у паперовій формі надається  на аркушах паперу формату А4  без використання спеціальних бланків, проставляння підпису та печатки  державного реєстратора прав на нерухоме майно.

Інформація з Державного реєстру прав у паперовій формі надається   уповноваженою особою  суб’єкта державної реєстрації прав, фронт-офісу (фронт-офіс  - це  центр надання адміністративних послуг).

Інформація з Державного реєстру прав в електронній формі надається  через веб-портал  Міністерства юстиції (Кабінет електронних сервісів).

Інформація з Державного реєстру прав містить актуальні на дату та час її надання відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження, наявні в ньому, а також відомості з Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна та Державного реєстру іпотек, які є архівною складовою частиною Державного реєстру прав, або відомості про відсутність зареєстрованих речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Інформація з Державного реєстру прав за бажанням особи, яка отримує таку інформацію, може містити, крім відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження, відомості про виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно, обтяження таких прав щодо запитуваного суб’єкта або об’єкта нерухомого майна, а також про внесені зміни до відповідних записів Державного реєстру прав та реєстрів у хронологічному порядку.

 

За надання інформації з Державного реєстру справляється плата ( з розрахунком  від прожиткового мінімуму,  встановленому законом на 1 січня календарного року)  у розмірі:

-                           за надання інформації у паперовій формі  - 0,025 (складає  - 40 грн.);

-                           за надання інформації в електронній формі  - 0,0125 (складає  - 20 грн.).

У разі надання інформації про відсутність зареєстрованих  речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у Державному реєстрі  прав, плата за надання інформації  не повертається.

Інформація з Державного реєстру прав надається незалежно  від місця знаходження нерухомого майна.

Інформація з Державного реєстру прав у паперовій формі надається у строк, що не перевищує  одного робочого дня.

Інформація з Державного реєстру прав у паперовій формі надається за заявою  особи, яка бажає  отримати таку інформацію, або уповноважена нею особу шляхом звернення  до суб’єкта державної реєстрації прав фронт-офісу.

Державний реєстратор  формує та роздруковує  заяву у двох примірниках, на якій заявник та особа, яка сформувала таку заяву, проставляють підписи. Один примірник  заяви надається заявникові, а другий залишається у державного реєстратора фронт-офісу, після  проставлення підпису  на заяві державний реєстратор  реєструє заяву в базі даних  заяв.

Під час формування  та реєстрації заяви  у базі даних заяв  державний реєстратор встановлює  особу заявника  згідно з документом, що посвідчує таку особу:

- документом, що посвідчує особу, є паспорт громадянина України, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або документ, що його замінює;

- у разі вилучення у громадянина України паспорта громадянина України, в зв’язку з отриманням дозволу для виїзду за кордон на постійне проживання документом, що посвідчує особу громадянина України, є паспорт громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне проживання за кордоном;

- документом, що посвідчує особу, яка не досягла 16-річного віку, є свідоцтво про народження;

- у разі подання заяви уповноваженою особою, уповноважена особа суб’єкта державної реєстрації прав, фронт-офісу, перевіряє обсяг повноважень такої особи згідно з документом, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи. (Обсяг повноважень особи, уповноваженої діяти від імені юридичної особи, перевіряється на підставі відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за допомогою порталу електронних сервісів.)

Разом із заявою  заявник подає документ, що підтверджує внесення  плати за надання інформації  з Державного реєстру прав.

За результатами розгляду заяви державний реєстратор  за допомогою програмних засобів  ведення Державного реєстру прав формує інформацію  з цього Реєстру, яка розміщується на веб-порталі Міністерства юстиції для доступу  до неї заявника з метою її перегляду, завантаження та друку.

 

У разі виникнення додаткових питань, звертайтесь:

Центр надання адміністративних послуг Чернівецької міської ради, м.Чернівці, Героїв Майдану, 7. Телефон для довідок: 50-90-90.

 Мешканці Садгірського району можуть звертатися для отримання адміністративних послуг та консультацій за адресою м.Чернівці, вул.І.Підкови,2    ( в приміщенні колишньої Садгірської районної у місті Чернівцях ради).

Довідки за телефонами: 560-540, 563-554 .         

12:35   731 переглядів