Пошук
09 Чер 17

Державна реєстрація обтяження речового права на нерухоме майно

  Зареєструвати заяву на накладення чи припинення обтяження можна в Центрі надання адміністративних послуг за адресою м. Чернівці вул. Героїв Майдану, 7, відділі державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, за адресою м. Чернівці вул. Кохановського, 7, 3 поверх, кабінет №6, акредитованих суб’єктах, а також у нотаріуса.

 

   Документи, які подаються

  1. Документ, що посвідчує особу заявника (уповноваженої особи у разі подання нею документів) : паспорт громадянина України або документ, що його замінює.
  2. Реєстраційний номер облікової картки платника податків, крім випадків, коли особа через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку та має відмітку в паспорті громадянина України.
  3. Документ, що підтверджує повноваження особи, що діє від імені заявника (довіреність і паспорт чи службове посвідчення).
  4. Документ про сплату адміністративного збору або пред'являється документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору.
  5. Документ, що підтверджує внесення плати за надання інформації з Державного реєстру прав.
  6. Оригінал документів, що підтверджують виникнення, перехід та припинення обтяжень речових прав на нерухоме майно.

Додаткова інформація:

 Реєстрації іпотечного договору, а також зняття іпотеки проводиться виключно нотаріусом.

 Платність надання адміністративної послуги: Платно (70 грн. адміністративний збір та 34 грн. плата за надання інформації з реєстру)

 Строк надання адміністративної послуги: у строк, що не перевищує 24 годин, (крім вихідних та святкових днів), з моменту прийняття заяви.

 Результат надання адміністративної послуги:  інформація з Державного реєстру прав та внесення до відкритого розділу або спеціального розділу державного реєстру відповідних відомостей про речові права та їх обтяження, про об'єкти та суб'єкти цих прав.

 Відкликання заяви про надання адміністративної послуги: заява  може бути відкликана заявником у будь-який час до прийняття державним реєстратором рішення щодо державної реєстрації прав або щодо відмови в такій реєстрації шляхом звернення до адміністратора

 Можливі способи отримання відповіді (результату): 

В паперовій формі: інформація з державного реєстру за бажанням заявника може бути надана через адміністратора з урахуванням строку державної реєстрації, за який сплачено реєстраційний збір, на аркушах паперу формату А4 без використання спеціальних бланків, проставляння підпису та печатки державного реєстратора.

В електронній формі: інформація з державного реєстру розміщується державним реєстратором на веб-порталі Мін'юсту для доступу до неї заявника з метою її перегляду та з урахуванням строку державної реєстрації, за який сплачено реєстраційний збір, її завантаження і друк.

 У разі відмови у державній реєстрації прав адміністративний збір не повертається, а плата за надання інформації з Державного реєстру прав підлягає поверненню.

 У разі відкликання заяви про державну реєстрацію прав адміністративний збір та плата за надання витягу з Державного реєстру прав підлягають поверненню.  

Телефон для довідок: 50-90-92.

 

Керівник                                                                                                    П. Луців

9:36   524 переглядів