Пошук
26 Лис 19

Видача довідки про склад сім’ї та реєстрацію місця проживання

Необхідність надання такого документу до відповідних установ встановлена на законодавчому рівні.

 Довідка про склад сім’ї та реєстрацію місця проживання  необхідна для:

-   отримання багатьох видів державних допомог, пільг, субсидій;

- укладання договору про надання населенню послуг з електропостачання, водовідведення, вивозу сміття,   з газопостачання;

-взяття на квартирний, земельний облік;

- при вчиненні нотаріальних дій (оформлення спадщини, відкриття спадщини, посвідчення  договорів) та ін.

Відповідно до п.3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України від 10.12.2015 року №888-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» житлово-експлуатаційні організації, передають картотеку з питань реєстрації фізичних осіб, відповідним виконавчим органам місцевого самоврядування (в м.Чернівці  -  Відділу ведення реєстру територіальної громади).

Отримати довідку про склад сім’ї можна звернувшись до:

- об’єднань співвласників багатоквартирних будинків;

- житлово-експлуатаційних організацій,;

- відповідних підприємств (організацій), що обслуговують житлові будинки (у тому числі гуртожитки);

- відділу ведення реєстру територіальної громади міста Чернівців ( по тих будинках, по яких житлові організації передали картотеки з питань реєстрації фізичних осіб). Адреса м.Чернівці, вул. Руська, 183 (1 поверх 103 каб). Прийомні дні: понеділок, вівторок, четвер з 10:00-13.00, 14.00-18.00 год. Архівні дні – середа, п’ятниця. (тел. (0372) 57-12-70; 57-12-67).

В Центрі надання адміністративних послуг, за адресою м.Чернівці, вул.Івана Підкови, 2  замовити  довідку про склад сім’ї або зареєстрованих осібможуть громадяни, зареєстровані на даний час (або раніше значилися зареєстрованими) в будинках на території Садгірського району, які обслуговувалися ПП «Садгора –Сервіс» ( колишній КЖРЕП №15).

Прийомні дні: понеділок – четвер з 09.00-13.00, 14.00-17.00 год., п’ятниця з 09.00-13.00, 14.00-16.00 год.). Довідки за тел. 560-540.

 Для отримання довідки фізична особа (власник/співвласник; особа, місце проживання якої зареєстроване за адресою) надає:

-         1.Письмову заяву про отримання довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

2.Оригінали та копії документів, які додаються до заяви:

а) документ/ документи всіх зареєстрованих осіб, до якого/яких внесені відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на

постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання тощо);

б) документ, що підтверджує право власності або право на проживання в житлі;

в) будинкову книгу (у разі наявності у заявника);

г) свідоцтво про народження дитини або свідоцтво про належність до громадянства України, якщо вона не досягла 16-річного віку;

д) свідоцтво про народження/шлюб/розірвання шлюбу/смерть або інший документ, який підтверджує факт родинних зв’язків;

е) рішення суду (у разі необхідності/наявності).

3. У разі подання заяви представником особи додатково подаються:

- документ, що посвідчує особу представника;

- документ, що підтверджує повноваження особи, як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).

Довідка видається у строк до п’яти робочих днів з дати подання заяви особою у ЦНАП  за адресою м.Чернівці, вул. І.Підкови, 2.

 

Адміністратор ЦНАП

Чернівецької міської ради                                                               А.Дроздюк

15:10   11342 переглядів