Пошук
17 Лип 19

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ІНФОРМУЄ!

В перелік послуг, що надаються в Центрі надання адміністративних послуг, входитьнадання адміністративної послуги з державної реєстрації  фізичних осіб-підприємців.

Адміністративна послуга з державної реєстрації  фізичних осіб-підприємців регулюється Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців  та громадських формувань», Наказом Міністерства юстиції України «Про затвердження порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу  юридичної особи», Наказом Міністерства юстиції України «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» та іншими чинними нормативними актами України з даного питання.

Фізична особа, яка має намір зареєструватися приватним підприємцем, подає такі документи: 

- заяву про державну реєстрацію  фізичної особи підприємцем;

- заяву про обрання фізичною особою спрощеної системи оподаткування  та/або реєстраційну заяву про добровільну реєстрацію, як платника податку  на додану вартість за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової  і митної політики ( за бажанням заявника);

- нотаріально засвідчену письмову згоду батьків (усиновлювачів), або піклувальника чи органу опіки та піклування  - для фізичної особи, яка досягла 16 років і має намір займатися підприємницькою діяльністю, але не має повної цивільної дієздатності.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє свій паспорт  громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи  без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання.

У разі подання документів представником додатково подається  примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Зазначена адміністративна послуга – безоплатна.

Державна реєстрація проводиться  за відсутності підстав для зупинення  розгляду документів та відмови у державній реєстрації  протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних  та святкових днів.

Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.

Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення.

Підстави  для зупинення розгляду документів:

  • подано документи не в повному обсязі;

-    документи, що подані не відповідають вимогам ст.15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців  та громадських формувань».

Документи, що подаються для державної реєстрації фізичних осіб-підприємців мають відповідати  таким вимогам, а саме:

1) документи мають бути викладені державною мовою;

2) текст документів має бути написаний розбірливо (машинодруком або від руки друкованими літерами);

3) документи не повинні містити підчищення або дописки, закреслені слова та інші виправлення, не обумовлені в них орфографічні та арифметичні помилки, заповнюватися олівцем, а також містити пошкодження, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст;

4) документи в електронній формі мають бути оформлені згідно з вимогами, визначеними законодавством;

5) заява про державну реєстрацію підписується заявником. У разі подання заяви про державну реєстрацію поштовим відправленням справжність підпису заявника повинна бути нотаріально засвідчена.

 

Результат надання адміністративної послуги – Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань.

Результат адміністративної послуги у сфері державної реєстрації можна отримати в електронній формі, який оприлюднюється  на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.

За бажанням заявника  з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань  надається Виписка у паперовій формі з проставлянням підпису та печатки державного реєстратора.

 

В разі виникнення додаткових питань, звертайтесь в Центр надання адміністративних послуг Чернівецької міської ради за адресою м.Чернівці, вул.Героїв Майдану, 7, телефон для довідок: 50-90-90. Також у відалене робоче місце ЦНАП, яке розташоване в приміщенні колишньої Садгірської районної у місті Чернівцях ради за адресою м.Чернівці, вул.І.Підкови, 2 (І поверх), довідки за телефонами: 560-540.

Прийомні дні:

Понеділок, середа – з 09.00 до 17.00 год.

Вівторок, четвер – з 09.00 до 19.00 год.

Пятниця, субота – з 09.00 до 16.00 год.






17:46   730 переглядів