Пошук
31 Жов 19

Центр надання адміністративних послуг інформує!

Згідно з Рішенням Чернівецької міської ради від 28.02.2007 р. №252
затверджено містобудівну документацію «Коригування історико-
архітектурного опорного плану, визначення меж та режимів використання
історичних ареалів Чернівців». Відповідно до якого власники, користувачі
будинків чи приміщень, що розташовані в охоронних зонах міста при
здійсненні будь-яких робіт повинні отримати висновок відділу охорони
культурної спадщини Чернівецької міської ради щодо відповідних програм
та проектів містобудівних, архітектурних чи ландшафтних перетворень,
будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам’ятках
місцевого значення та в зонах їх охорони.
Заяву на отримання зазначеного документу можна подати через
Центр надання адміністративних послуг міської ради за адресою м.Чернівці
вул.Героїв Майдану,7.
Термін отримання послуги – 10 робочих днів. Вартість -
безкоштовна.
Перелік документів для отримання висновку:
- письмова заява встановленого зразка;
- копія паспорта (1,2 та сторінка з відміткою про реєстрацію місця
проживання) – для громадян;
- копії документів, що підтверджують право власності (користування) на
будівлю, квартиру, приміщення;
Згідно з Рішенням Чернівецької міської ради від 28.02.2007 р. №252 затверджено містобудівну документацію «Коригування історико-архітектурного опорного плану, визначення меж та режимів використання історичних ареалів Чернівців». Відповідно до якого власники, користувачі будинків чи приміщень, що розташовані в охоронних зонах міста при здійсненні будь-яких робіт повинні отримати висновок відділу охорони культурної спадщини Чернівецької міської ради щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних чи ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам’ятках місцевого значення та в зонах їх охорони.

Заяву на отримання зазначеного документу можна подати через Центр надання адміністративних послуг міської ради за адресою м.Чернівці вул.Героїв Майдану,7.

 Термін отримання послуги – 10 робочих днів. Вартість - безкоштовна.

Перелік документів для отримання висновку:

- письмова заява встановленого зразка;

- копія паспорта (1,2 та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання) – для громадян;

- копії документів, що підтверджують право власності (користування) на будівлю, квартиру, приміщення;

- копія документа про право власності (користування) на земельну ділянку (в разі здійснення робіт за рахунок земельної ділянки);

- копія інвентарної справи;

- передпроектна, проектна або науково-проектна документація в обсязі, що передбачений чинним законодавством та ДБН України.

У разі подання звернення представником заявника обов’язково надається копія доручення.

Наданий для отримання адміністративної послуги пакет документів залишається в архіві відділу. 
 
За додатковими питаннями та консультацією звертайтесь:
Відділ охорони культурної спадщини міської ради.
м.Чернівці, вул.Б.Хмельницького,64-А, каб.103. тел. 52-71-05
Центр надання адміністративних послуг: тел.50-90-90, 50-90-84
- копія документа про право власності (користування) на земельну ділянку (в
разі здійснення робіт за рахунок земельної ділянки);
- копія інвентарної справи;
- передпроектна, проектна або науково-проектна документація в обсязі, що
передбачений чинним законодавством та ДБН України.
У разі подання звернення представником заявника обов’язково
надається копія доручення.
Наданий для отримання адміністративної послуги пакет документів
залишається в архіві відділу.
За додатковими питаннями та консультацією звертайтесь:
Відділ охорони культурної спадщини міської ради.
м.Чернівці, вул.Б.Хмельницького,64-А, каб.103. тел. 52-71-05
Центр надання адміністративних послуг: тел.50-90-90, 50-90-84

15:18   168 переглядів